Zdravotníci

Zdravotníci - zdravotní dozor

V rámci bezpečnostních opatření se postaráme o zdravotnický dohled během konání akcí. Zdravotnický personál je připraven v případě potřeby okamžitě zasáhnout a postarat se o zdraví všech zůčastněných. Zvládne řešit běžné i krizové situace a poskytuje 100% péči.

  • kompletní zajištění bezpečnosti
  • více než 20 let zkušeností v oblasti zabezpečení
  • naši pracovníci vás dobře reprezentují
  • zdravitníci pružně reagují v krizových situacích
  • využití fyzické ostrahy a moderních technologií
  • jsme Vám neustále k dispozici 24/7
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9

Reference v oblasti zajištění zdravotnického dohledu

Spokojenost našich klientů je pro nás prvořadá. O některé z našich více než 200 klientů se staráme více než 10 let a jsme rádi, že naše služby využívají zákazníci po celé České republice. Důležitý je pro nás každý a rádi se postaráme o zajištění zdravotnického dohledu na sportovních i společenských akcích v Praze i v dalších městech.

Poskytli jsme zdravotní dozor při otevírání nových úseků dálnic

Během akcí zajišťujeme nejen bezpečnostní dohled, ale i služby zdravotního dozoru. Nyní jsme asistovali u otevírání dokončených dálnic.

Asistovali jsme při otevření nových úseků dálnic
další reference >
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Bezpečnostní agentura může na akcích zajistit jak ostrahu, tak zdravotníky. Více se dozvíte v rozhovoru s Pavlem Mikšátkem.

Pavel Mikšátko

09. 08. 2022

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k zajištění zdravotnického dohledu

Pro jak velké akce zajišťujete zdravotnický dohled?

Zajištění bezpečnosti je v rukou fyzické ostrahy. Ve chvíli, kdy dojde ke zranění je ale zapotřebí mít po ruce zdravotnický personál. Naše bezpečnostní agentura zajistí zdravotní dohled na akcích menšího typu i na velkých akcí s vysokou účastí. Návštěvníci i organizátoři se tak vždy mohou obrátit na jakéhokoli našeho pracovníka, který pomocí vysílačky zajistí okamžitou zdravotnickou pomoc dozorujících lékařů.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?

Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní  nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.