Úklid kanceláří
Prezentujte se před obchodními partnery i klienty profesionálně. Čisté a udržované kanceláře jsou vizitkou každé firmy. Postaráme se o dokonalý úklid a perfektní čistotu vašich kanceláří. Zajišťujeme jednorázové i pravidelné úklidy kanceláří na profesionální úrovni. 24 hodin denně.
- práce s ekologickými prostředky
- školení a pečliví zaměstnanci
- reprezentativní vzhled všech pracovníků
- důraz na maximální kvalitu
- možnost úklidů ve vámi vybraném čase
- 20 let zkušeností
Reference v oblasti úklidu kanceláří
Každá firemní kancelář si zaslouží zářit čistotou. Naši zaměstnanci jsou pečliví a dávají si záležet na tom, aby byla práce dobře odvedena. Spolupracujeme s více než 200 klienty v rámi celé ČR a vážíme si jejich důvěry, se kterou se na náas obracejí. I pro vás rádi zajistíme úklid kanceláře a je jedno, zda jde o jednu místnost nebo o celou budovu.
Úklidy kanceláří v P - Machinery a.s.
Na začátku ledna 2022 jsme navýšili spolupráci s PILANA GROUP a.s. o úklidy kanceláří a dalších prostor v jedné z divizí společnosti.
Přijďte se podívat na naše reference osobně.
Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články
Naše společnost dne 1.5.2016 rozšířila působení na objektu NZM o úklidové služby
Pavel Mikšátko
01. 05. 2016
Zde společnost NOKIKA vykonává od 1. 5. 2014 úklidové služby a provoz kantýny.
Pavel Mikšátko
01. 05. 2014
Od 1. 1. 2014 naše společnost zahájila činnosti bezpečnostních služeb pro významný mezinárodní koncern auto-kabel v Ústeckém kraji.
Pavel Mikšátko
01. 01. 2014
Časté dotazy a konkrétní informace k úklidu kanceláří
Proč využít úklid kanceláří?
Služby spojené s úklidem kanceláří
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Jste pojištěni?
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Máte certifikaci ISO?
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Ke kontrole dochází vždy minimálně 2x týdně,čmž je zajištěna maximální kvalita služeb.
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.