Úklid bytových domů

Úklid bytových domů

Zajistíme profesionální úklid bytových domů, činžovních domů i panelových domů. Nabízíme jednorázový i pravidelný úklid bytových domů a dále práce, které jdou i nad rámec běžného úklidu. Jsme vám k dispozici 365 dní v roce, 24 hodin denně.

  • dlouholeté zkušenosti v oblasti úklidů
  • pečliví a proškolení zaměstnanci
  • důraz na špičkově odvedenou práci
  • vysoký standard služeb
  • úklidy v denních i nočních hodinách
  • používání ekologických čistících prostředků
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 724 895 855 Oderská 333/5, Praha 9
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Na půdě Společenského domu v Prostějově zahrála 13.4.2018 legendární česká skupina Chinaski během jejího turné s názvem „Není nám do pláče.“

Václav Pasák

08. 06. 2018

FAMUfest 01
PRO

FAMUfest

Od 13. do 18. listopadu 2017 probíhal 34. ročník filmového festivalu FAMUfest.

Václav Pasák

01. 12. 2017

Dny Prahy 11 30
ZÁŘ

Dny Prahy 11

TOP Security v září střežila již podruhé narozeniny Jižního Města.

Václav Pasák

30. 09. 2017

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k úklidu bytových domů

Proč využít úklid bytových domů?

Místa, po kterých se denně pohybují desítky lidí je třeba udržovat v čistotě. Provádíme pravidelné úklidy v panelácích, bytovkách, činžovních domech i moderních bytových komplexech. Úklid může probíhat v době, kterou si určíte. Vyškolení zaměstnanci se postarají o čistotu podlah, prosklených ploch i o péči o květiny.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?

Ke kontrole dochází vždy minimálně 2x týdně,čmž je zajištěna maximální kvalita služeb.

Jak často své pracovníky doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.