Přístupové systémy

Přístupové systémy ACS a turnikety

Zajišťujeme docházkové, identifikační a přístupové systémy pro komerční objekty i bytové domy. Provedeme analýzu, návrh, montáž, zaškolení i revize a servis elektronických přístupových systémů ACS. Nabízíme i biometrické přístupové systémy a řešení pro "inteligentní dům".

  • poskytujeme služby 24/7
  • moderní vybavení a technologie
  • propojení technologií a fyzické ostrahy
  • kompletní příprava a instalace zabezpečení
  • návrhy bezpečnostního řešení na míru
  • dlouholeté zkušenosti v oblasti zabezpečení
Poslat poptávku info@topsecurity.cz +420 724 895 855 Oderská 333/5, Praha 9

Reference v oblasti přístupových systémů

Zajištění bezpečnosti našich klientů je pro nás prvořadé a přístupové systémy jsou účinným způsobem, jak ochránit bytový dům nebo kancelářský objekt. Jsme rádi, že naši klienti v nás vkládají důvěru a můžeme se tak starat o více než 200 objektů po celé ČR. 

Instalace přístupových systémů ve formě turniketů

Zajišťovat nejen bezpečnost, ale i kontrolu teploty a nošení ochranných prostředků budou nyní pro jednoho z našich klientů zajišťovat vstupní turnikety.

Instalace multifunkčních turniketů

Přístupový systém pro leteckou školu AERO Prague

Díky mnohaletým zkušenostem s technickým zabezpečením a přizpůsobivosti našich odborníků, jsme pro leteckou školu AERO Prague instalovali přístupový systém, který i nadále spravujeme.

Letecká škola AERO Prague

Elektronické přístupové systémy ACS do domácností

Technické oddělení TOP security každý rok instaluje desítky bezpečnostních systémů v rodinných domech a bytech po celé ČR. Mezi tyto systémy patří rovněž přístupové systémy.

Bezpečnost domácností v roce 2017
další reference >
předěl

Přijďte se podívat na naše reference osobně.

Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.

chci vidět referenci naživo

objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909

Novinky, zajímavosti a články

Jsou přístupové systémy zbytečným luxusem nebo chytrým opatřením, které vám přinese řadu plusů?

Pavel Mikšátko

07. 08. 2023

Zabezpečení bytového domu si v moderní době žádá využití přístupových systémů jako součásti komplexní ochrany domu.

Ivan Vladyka

12. 09. 2022

Přístupové systémy, které jsou součástí obvodové ochrany, vám usnadní kontrolu nad vstupem do míst, kde se nachází solární elektrárna.

Lucie Červinková

18. 07. 2022

další články >

Časté dotazy a konkrétní informace k přístupovým systémům

Proč chtít přístupové systémy?

K evidenci a vyhodnocení docházky, přípravě podkladů pro mzdy, zaznamenávání pohybu zaměstnanců v průběhu pracovní doby atd., se skvěle hodí docházkové systémy. Zaměstnanci jsou rozpoznáváni pomocí identifikačního média - čipu, karty, nalepovacího tagu, otisku prstu, skenu oční duhovky nebo obličeje, terminálu s PIN klávesnicí nebo GSM snímače. Tato evidence výrazně zjednodušuje a upřesňuje zpracovávání podkladů pro mzdy a zabraňuje falšování údajů.

Identifikační a přístupové systémy se využívají nejen v komerčních prostorách, ale i v bytových domech, kde zajišťují zejména zabezpečení objektu. Umožní, nebo zamítnou jednotlivým osobám přístup do vybraných prostorů domu nebo firmy.

Systémy můžeme propojit i s podnikovým informačním systémem (personalistika, mzdy), se systémem objednávání a výdeje stravy atd. Přístupový systém dokáže spolupracovat s kamerovým systémem (CCTV), elektronickým zabezpečovacím systémem (EZS) i požárním systémem (EPS). Systémy se spustí například při prvním přístupu, respektive při posledním odchodu z hlídané zóny.

Co vše provádíme při návrhu a realizaci přístupových systémů?

  • navrhneme nejvhodnější technické řešení
  • vytvoříme projektovou dokumentaci
  • provedeme montáž kabeláže, terminálu i napájení
  • nastavíme software docházkového a přístupového systému (oprávnění přístupu, časová omezení, mzdové složky apod.)
  • naučíme vás docházkový a přístupový systém ovládat
  • rychle opravíme případné poruchy na systému a dodáme náhradní komponenty
  • provedeme revize docházkových a přístupových systémů


Kontaktujte nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.

Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?

Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..

Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?

Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.

Jste pojištěni?

Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.

Máte certifikaci ISO?

Jsme držiteli těchto certifikátů:

  • ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
  • ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
  • ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
Co Vás odlišuje od konkurence?
  • Více než 20 let zkušeností
  • Poskytujeme náhradní plnění
  • Působíme po celé ČR
  • Vysoká profesionalita a odbornost personálu
  • Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
  • Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
  • Vlastní technické vývojové středisko
  • Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
  • Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
  • Vysoké standardy strážných
  • Analýza bezpečnostních rizik a prevence
  • Jsme držiteli certifikátů ISO
  • Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Jak často své pracovníky (techniky) doškolujete?

Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.

Jak dostupný je manažer zakázky?

Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do  2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.

Poskytujete náhradní plnění?

V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.

Staráme se o více než 200 klientů po celé ČR

Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let.

RegioJet AutoKabel Ogilvy Gask Strabag Žabka Aircraft Industries DENSO

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.