Pořadatelé - pořádání firemních, společenských, kulturních a sportovních akcí
Jsme připraveni se postarat o veškerou pořadatelskou činnost během vašich akcí. Klademe důraz na komunikaci a připravenost všech zaměstnanců na možné situace, které během akce mohou nastat. Připravujeme promyšlený postup ucelné služby pro každou akci zvlášť.
- vlastní vývojové středisko
- pečlivě vybraní, prověření a školení pracovníci
- reprezentativní vystupování pracovníků
- školení pracovníků na nečekané situace
- propojení ostrahy a moderních technologií
- pořadatelské služby poskytujeme 24/7
Reference v oblasti zajištění pořadatelů
Staráme se o to, aby byli naši klienti spokojení. Jsme hrdí na to, že s naší bezpečnostní agenturou zůstáváte 10 i více let. Poskytujeme služby pro více než 200 klientů po celé ČR a každý z nich je pro nás důležitý. Rádi se postaráme o pořadatelskou činnost při regionálních akcích a větších událostech v Praze, Brně i dalších městech.
TOP security poskytla pořadatelské služby pro divadelní festival
Jsme rádi, že jsme mohli zajistit pořadatelské služby pro Mezinárodní divadelní festival v Hradci Králové. Celá akce proběhla v pořádku a návštěvníci si užili atmosféru festivalu.
Ostraha na akci „Dejme šanci dětem“ v Praze Letňany
Naši zaměstnanci z TOP security nechyběli na charitativní akci Dejme šanci dětem, kde měli za úkol ostrahu objektu. Všichni si tak mohli v klidu užít bohatý program.
Pořadatelé z TOP security na Kutnohorském festivalu
V Seifrtových sadech se odehrál tradiční festival, který je soustředěný na nynější dění na hudební scéně. Byl to opravdu skvělý zážitek, za který děkujeme a těšíme se na další ročníky festivalu.
Přijďte se podívat na naše reference osobně.
Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články z divize zajištění pořadatelů
Sledujte s námi novinky a aktuality z oblasti pořadatelských služeb. Přinášíme moderní trendy a nové postupy i aktuality z centra dění v TOP Security.
V rozhovoru s Pavlem Mikšátkem se dozvíte, jak pořadatelé akcí spolupracují s bezpečnostní agenturou.
Pavel Mikšátko
09. 08. 2022
Společnost TOP security, stejně jako v několika předchozích letech zajistila pořadatelskou službu pro osmý ročník přehlídky světové alternativní hudby Creepy Teepee, kt..
Václav Pasák
26. 07. 2016
Dne 17.10.2015 firma TOP security sponzorsky zajišťovala pořadatelskou službu nadačního hokejového utkání...
Pavel Mikšátko
20. 10. 2015
Časté dotazy a konkrétní informace k poskytnutí pořadatelů
Co vše zvládnou pořadatelé?
Je předem určený přístup pořadatelů nebo je každá akce pořádána individuálně?
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?
Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Jste pojištěni?
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.