Zabezpečení a ostraha hotelů a ubytovacích zařízení
Poskytujeme vysoký standard v oblasti ostrahy hotelů a ubytovacích zařízení (rezidenční domy, hostely, motely, penziony, ubytovny, rekreační chaty i další objekty). Ostrahu provádějí pracovníci vyškolení v rámci hotelového provozu a servisu. Zajistíme obsluhu recepce i instalaci zabezpečovacích systémů.
- milé recepční se znalostí cizích jazyků
- možnost napojení na výjezdovou skupinu
- upravený vzhled a profesionální vystupování
- EZS, EPS, CCTV – montáž, servis i obsluha
- zabezpečení hotelových dveří
- umožňujeme využít náhradní plnění
-
Provádíme kompletní bezpečnostní audit, na jehož základě vypracujeme návrh na zabezpečení hotelu, penzionu či jiného ubytovacího objektu. V návaznosti na audit navrhneme strukturu fyzické ostrahy a zabezpečovacích systémů (kamerových systémů, EZS, ACS, EPS, elektronické vrátnice atd.). Pro zabezpečení hotelů využíváme moderní technologie. Postaráme se o montáž, servis a revize veškerých bezpečnostních systémů.
-
Ostrahu hotelů provádějí zkušení strážní ve služební uniformě nebo v civilu. Hotelová ostraha ovládá obsluhu bezpečnostních systémů, provádí pravidelné pochůzky. Poskytujeme ostrahu hotelů a ubytovacích zařízení 24/7 s možností napojení na výjezdovou skupinu. Nabízíme také zajištění hotelových detektivů v civilu.
- Obstaráme služby spojené s chodem recepce jako je vítání klientů, předávání klíčů, check-in a check-out hostů, vyřizování korespondence a telefonátů, obsluha EZS a kamerových systémů.
- Zajistíme úklid ubytovacích objektů, péči o okolí objektu (sekání trávy, úklid sněhu, péče o chodníky a příjezdové komunikace atd.), technický i administrativní facility management. Disponujeme vyškoleným personálem a profesionální technikou.
Reference v oblasti fyzické ostrahy hotelů a ubytovacích zařízení
Kompletní služby a vyslyšení požadavků každého z klientů je u nás samozřejmostí. Jsme rádi, že naše bezpečnostní agentura spolupracuje s více než 200 klienty po celé ČR a ceníme si zákazníků, kteří našich služeb využívají 10 i více let. S profesionálním přístupem se pustíme do ostrahy velkých hotelových komplexů i malých ubytovacích zařízení po celé republice.
Zajištění obsluhy EPS 24/7 v hotelu v Praze
Díky předchozí spolupráci se na nás v září klient obrátil kvůli zajištění obsluhy elektronické požární signalizace. Co dalšího se u nás dělo v září?
Ostraha hotelu Chateau St. Havel během VIP akce
Zajistit poklidnou atmosféru během akce ve wellness hotelu,kde se pohybují vážené osobnosti a VIP hosté bylo ctí pro všechny zaměstnance naší fyzické ostrahy.
Ostraha hotelu a koordinace vozového parku pro TOP HOTELS GROUP a.s.
Díky kladným referencím jsme dostali důvěru k zabezpečení hotelu na pražském Chodově. Strážní zde, kromě ostrahy, také zabezpečují koordinaci na parkovišti a nadstandartní služby pro VIP parkování.
Přijďte se osobně podívat na naše reference z oblasti zabezpečení hotelů.
Vezmeme vás do některé z námi střežených ubytovacích objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články z divize fyzické ostrahy hotelů a ubytovacích zařízení
Pravidelně sledujeme zajímavosti, novinky a trendy v oblasti fyzické ostrahy hotelů a ubytovacích zařízení nejen v ČR, ale také ve světě. Přečtěte si, jaké jsou moderní přístupy v bezpečnostních službách i to, co se aktuálně děje v TOP security.
Hotely, motely, penziony, kempy a jejich areály jsou velkým lákadlem pro vandaly. Poradíme, jak účinně zabezpečit objekty a areály a minimalizovat škody.
Ivan Vladyka
06. 10. 2023
Zloději využívají k vniknutí do objektů až v 84 % případů dveře a okna. Víme, jak efektivně zabezpečit hotely proti vloupání.
Pavel Mikšátko
06. 10. 2022
Zefektivněte zabezpečení ubytovacího zařízení. Poradíme vám, jak chytře využít moderní přístupové systémy.
Ivan Vladyka
08. 05. 2022
Časté dotazy a konkrétní informace k fyzické ostraze hotelů a ubytovacích zařízení
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?
Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?
Pracovníci jsou kontrolováni na objektu minimálně 2x týdně. Kontroly se míchají ve dne a v noci. Na některých objektech jsou pod dohledem takřka denně - tam kde má objektový manažer tzv. základnu, jedná se o větší objekty s větším počtem bezpečnostních pracovníků.
Jak často své pracovníky doškolujete?
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.
Jak dostupný je manažer zakázky?
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události na objektu do 30 minut.
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
K hlavním činnostem pracovníka fyzické ostrahy v objektu, ve kterém jsou ubytovaní hosté patří především zamezení kriminalitě v podobě krádeží či vandalismu. Samozřejmostí je provádění pochůzek po objektu i po celém areálu v dohodnutých intervalech. Využít lze denní, noční nebo 24hodinové ostrahy. Pracovníci ostrahy provádějí službu v uniformě nebo v obleku a mohou být vyzbrojeni služební zbraní či s sebou mohou mít cvičeného psa. Prioritou je zajištění bezpečného a klidného prostředí, ve kterém se hosté cítí dobře a v bezpečí. Dalšími využívanými činnostmi jsou například služby recepční, portýra či hotového detektiva.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.