Zabezpečení a ostraha budov veřejné správy
Pro ochranu budov veřejné správy realizujeme vytvoření komplexního systému řízení správ a rizik zahrnující fyzickou, kybernetickou i provozní bezpečnost. Efektivně, s ohledem na typ a provoz objektu a organizace, připravíme bezpečnostní řešení ochrany zdraví, majetku i citlivých údajů.
- fyzická ostraha u vstupů a strategických prostor
- zajištění pokročilých zabezpečovacích systémů
- instalace rámů, skenerů, trezorů
- využití chytrých přístupových systémů
- zajištění obsluhy recepce a vrátnice
- poskytujeme náhradní plnění
- V oblasti poskytování bezpečnostních služeb pro objekty veřejné správy spolupracujeme s organizacemi a úřady na obecní, okresní, krajské i celorepublikové úrovni.
-
Pro zajištění bezpečnosti zaměstnanců, klientů i dalších osob, které se v budovách veřejné správy pohybují, zajišťujeme ostrahu prostřednictvím vyškolených strážných. Jejich primárním úkolem je preventivní působení a předcházení rizikovému jednání, ochrana majetku a zdraví. Fyzická ostraha aktivně ovládá zabezpečovací systémy.
- V budovách veřejné správy je vhodné využít kombinaci několika zabezpečovacích systémů, které mohou být propojeny. Základ tvoří moderní kamerové systémy zajišťující venkovní i vnitřní monitoring. K detekci vniknutí narušitele instalujeme poplachové zabezpečovací a tísňové systémy (PZTS). Pohyb zaměstnanců ohlídají přístupové a docházkové systémy, jejich prostřednictvím lze objekt rozdělit do několika bezpečnostních zón a s využitím vstupních čipů, kódů, otisků prstů, hesel apod. vymezit každému zaměstnanci oprávnění ke vstupu jen do určených prostor a zároveň znemožnit veřejnosti, aby se dostala do míst, které nejsou určeny pro veřejné využití. Na bezpečnost dohlédne také elektronická požární signalizace (EPS). Do prostor lze instalovat bezpečnostní rámy, turnikety nebo skenery.
- V rámci služeb pro veřejnou správu se zaměřujeme na identifikaci kybernetických hrozeb a úniky informací. Vypracujeme ucelenou analýzu a navrhneme řešení ochrany dat, citlivých a tajných údajů v souladu s nařízením GDPR a veškerými bezpečnostními a legislativními požadavky. Pomůžeme vám nastavit procesy a zajistíme jejich implementaci do chodu organizace.
-
Zajistíme profesionální chod recepce i zpracování veškerých administrativních úkonů souvisejících s přidělenou agendou. Klademe důraz na profesionální vystupování a loajalitu. Proškolení zaměstnanci vás budou vhodně reprezentovat, zajistí příjemné prostředí recepce a provedou obsluhu bezpečnostních systémů.
- Vzhledem ke zvýšenému pohybu osob je nutné v budovách veřejné správy dodržovat pravidelné úklidy. O tuto činnost se postaráme s profesionálním přístupem a systematičností. Provedeme jednorázové, pravidelné i generální úklidy veškerých prostor. Zajistíme i péči o zeleň a okolí budov, sekání trávníků, úklidy sněhu, údržbu technického zázemí a další přidružené činnosti.
Služby v oblasti bezpečnostních řešení pro budovy veřejné správy
Fyzická ostraha
Spolehliví strážní zajistí dohled nad dodržováním bezpečnosti, včas identifikují rizikové jednání a aktivně zasáhnou. Rovněž zajistí obsluhu bezpečnostních systémů.
Kamerové systémy
Provedeme instalaci moderních kamerových systémů (CCTV) s možností sledování živého záznamu z připojeného mobilního zařízení. Záznamy lze ukládat, analyzovat i archivovat. Vyspělé technologie kamer nabízejí možnost počítání osob, rozpoznávání obličejů, detekci pohybu i termální zobrazení.
Požární systémy
Poskytujeme revize, montáž a servis EPS. Požární systémy od předních výrobců detekují vznikající požár, úniky nebezpečných plynů nebo vody.
Elektronické zabezpečovací systémy
Poplachové zabezpečovací a tísňové systémy (PZTS) tvoří komplexní síť čidel, které chrání objekt před průnikem cizích osob. Každý návrh systému provádíme na základě daných dispozic objektu a na jeho vnitřním provozu.
Přístupové systémy a docházkové systémy
Kontrolu pohybu osob po budově, záznam docházky zaměstnanců i možnost rozdělit objekt na bezpečnostní zóny zajistí ASC systémy, které lze kombinovat s mzdovými systémy a zefektivnit tak účetní administrativu.
Korporátní bezpečnost
V zájmu zachování interní a externí bezpečnosti organizace provedeme audit bezpečnostního managementu, nastavíme pravidla pro řízení rizik a dohlédneme na jejich implementaci. Zajistíme prověření zaměstnanců i spolupracujících organizací, firem nebo jednotlivců.
Kybernetická bezpečnost
Provedeme kroky k zajištění bezpečnosti citlivých dat, nastavíme metody pro komunikaci i nakládání s citlivými údaji.
Administrativní facility management
Poskytneme kompletní správu smluv a dokumentací. Obstaráme školení PO, BOZP, pověřence GDPR i vše kolem starosti o odpady. Proškolení zaměstnanci provedou kontrolní činnosti i optimalizaci provozních činností.
Technický facility management
Postaráme se o kontrolu, revize a servis svěřených technologií a přiděleného strojového vybavení. Naši technici disponují odbornými znalostmi a dovednostmi.
Úklidové služby
Provádíme profesionální úklidy kanceláří, chodeb, zasedacích místností, toalet, veřejně přístupných prostor i veškerého zázemí budov. Využíváme vlastní moderní úklidovou techniku a prostředky.
Péče o zeleň a okolí budov
Obstaráme celoroční údržbu zelených ploch. Zajistíme sekání trávníků, péči o keře a stromy, úklid spadaného listí, úklid sněhu, nakládání s odpady atd. Zaměstnanci používají vlastní profesionální zahradní techniku i vybavení.
Další služby
Zajistíme školení BOZP a PO, postaráme se o zprostředkování pověřence GDPR, vezmeme si na starost veškerou agendu související s tvorbou dokumentů, u kterých je nutné dodržet legislativní nařízení a předpisy.
Hledáte jinou službu? Máte nějaký dotaz? Kontaktujte nás:
Poslat dotaz info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9Reference v oblasti fyzické ostrahy objektů veřejné správy
Stavíme na spokojenosti našich klientů, pro které poskytujeme služby už více než 20 let. Těší nás spolupráce s více než 200 zákazníky po celé ČR a vážíme si toho, že někteří využívají našich služeb i více než 10 let. Fyzickou ostrahu objektů veřejné správy v Praze, Brně, Ostravě i v dalších městech provádíme s rozmyslem a potřebnou kvalifikací.
Ostraha objektu veřejné správy - Klaudiánova nemocnice
Je nám ctí, že můžeme zajišťovat fyzickou ostrahu veřejné budovy nemocnice v Mladé Boleslavi. Kromě ostrahy se staráme i o celkový bezpečnostní management.
Zabezpečení EZÚ - budova veřejné správy pod naší ochranou
Pro Elektrotechnický zkušební ústav s.p. poskytujeme profesionální celodenní ostrahu 24/7. Naši zkušení strážní odvádí veškeré služby ve vysoké kvalitě.
Profesionální ostraha objektu ÚCHP AV ČR
Ústav chemických procesů, který patří do Sekce chemických věd Akademie věd ČR. Ostrahu tohoto objektu veřejné správy obstarávají naši vyškolení strážní.
Přijďte se osobně podívat na naše reference z oblasti zabezpečení budov veřejné správy.
Vezmeme vás do některé z námi střežených budov veřejné správy a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články z divize fyzické ostrahy objektů veřejné správy
Zajímáme se o novinky a moderní přístupy jak v oblasti fyzické ostrahy budov veřejné správy, tak v dalších oblastech týkajících se bezpečnostních služeb. Přinášíme vám také aktuality z dění v TOP security.
Zjistěte, jak funguje zajištění ochranných převozů v rámci zabezpečení institucí veřejné správy a co vše dokážeme během transportu zabezpečit.
Ivan Vladyka
27. 06. 2024
Zabezpečení objektů veřejné správy proti vandalům lze vyřešit chytře a účinně. Jak? Poradíme vám.
Ivan Vladyka
06. 10. 2023
Různé způsoby identifikace i propojení s dalšími typy zabezpečení - přístupové systémy zvládnou obojí.
Ivan Vladyka
08. 05. 2022
Časté dotazy a konkrétní informace k fyzické ostraze objektů veřejné správy
Jaké činnosti může vykonávat fyzická ostraha objektů veřejné správy?
- Ostraha vstupu do objektu
- Služby recepce a vrátnice
- Evidování a kontrola vozidel
- Kontrola vnášení nepovolených předmětů do objektu
- Zabránění vstupu neoprávněným osobám
- Fyzická ostraha v rámci objektu
- Kontrolní pochůzky – pravidelné, namátkové
- Využití psovoda se služebním psem
- Předcházení situacím vedoucím ke škodám na majetku nebo ohrožujícím zdraví osob
- Zabránění krádežím či ničení majetku
- Služba monitoringu bezpečnostních kamer, EZS, EPS, ACS a dalších technologií
- Kontrola uzamčení prostor, uzavření dveří, oken, oplocení
- Kontrola neporušenosti mříží, oken a zámků
- Protipožární dohled v základním měřítku
- Bezprostřední informování a spolupráce s bezpečnostními a záchrannými složkami
- Fyzická ostraha vybavená služební zbraní
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?
Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?
Pracovníci jsou kontrolováni na objektu minimálně 2x týdně. Kontroly se míchají ve dne a v noci. Na některých objektech jsou pod dohledem takřka denně - tam kde má objektový manažer tzv. základnu, jedná se o větší objekty s větším počtem bezpečnostních pracovníků.
Jak často své pracovníky doškolujete?
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události na objektu do 30 minut.
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.