Zabezpečení a ostraha administrativních budov
Postaráme se o komplexní bezpečnostní služby pro administrativní budovy a kanceláře. Naše řešení zahrnuje nejen služby fyzické ostrahy, recepčních nebo úklidových služeb, ale také využití moderních bezpečnostních technologií. Nabízíme jednoduché řešení všech vašich potřeb.
- příjemné recepční ovládající cizí jazyky
- instalace moderních zabezpečovacích systémů
- zkušení strážní ovládající práci s EZS, EPS, CCTV
- úklid kanceláří i společných prostor
- spolehlivý facility servis
- možnost využití náhradního plnění
- Poskytujeme komplexní bezpečnostní řešení pro rozsáhlé administrativní komplexy, soukromé kancelářské objekty, business centra i multifunkční zařízení s více budovami.
- Pro zjištění aktuální situace ve vaší administrativní budově provedeme vstupní bezpečnostní analýzu, ze které vychází návrh řešení zabezpečení a jeho možné alternativy.
-
Fyzická ostraha zajišťující bezpečnost se zaměřuje především na monitoring osob a práci s kamerovými a elektronickými zabezpečovacími technologiemi. Provádí ostrahu uvnitř objektů i na pozemcích spadajících k budovám. Může rovněž obsluhovat přístupové systémy nebo provádět kontrolu osob u vstupních rámů a turniketů. Strážní jsou oděni do služebního stejnokroje nebo do profesionálního obleku. Administrativní budovy střežíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
-
Samostatné recepční jsou vybírány tak, aby klienta co nejlépe reprezentovaly, působily příjemně a vytvářely milé prostředí recepce. Další dovednosti, jako je jazyková vybavenost, obsluha EZS, práce se speciálními PC programy atd., se přizpůsobují požadavkům klienta. Zkombinovat lze i recepční služby během dne a strážní služby během noci.
-
Vzhledem k pohybu velkého množství osob vybavujeme administrativní budovy kvalitními kamerovými systémy. Monitoring může být prováděn uvnitř i vně budov nebo na parkovištích. Poskytujeme rovněž technologicky vyspělé elektronické zabezpečovací systémy, přístupové systémy a elektronickou požární signalizaci. Díky vlastnímu technickému vývojovému centru přicházíme s vlastními návrhy a inovacemi.
- Zajišťujeme profesionální úklidy administrativních budov. Disponujeme vlastní úklidovou technikou. Provádíme pravidelné i nárazové úklidy kanceláří, společných prostor, chodeb, vstupních hal, konferenčních sálů, jednacích místností i veškerých provozních ploch či mytí oken.
Služby v oblasti bezpečnostních řešení pro administrativní budovy
Fyzická ostraha
Ostraha 24/7 se postará o bezpečnost zaměstnanců i návštěvníků administrativních budov, případně o bezpečnost na přilehlých plochách jako jsou parkoviště. Samozřejmostí je práce s EZS, EPS, CCTV a dalšími systémy, profesionalita, diskrétnost a spolehlivost.
Kamerové systémy
Poskytujeme moderní kamerové systémy s chytrými funkcemi rozpoznávání obličejů, počítání osob, termovize, detekce pohybu atd. Záznam lze sledovat z monitoru PC i připojeného mobilního telefonu.
Požární systémy
Poskytujeme spolehlivé systémy EPS, které nainstalujeme a následně se postaráme o jejich servis i pravidelné revize. Budova bude v bezpečí před vznikem požáru, před únikem vody i CO2.
Elektronické zabezpečovací systémy
Nainstalujeme spolehlivé elektronické zabezpečovací systémy pro daný typ administrativní budovy. Postaráme se o vše – od návrhu, přes realizaci, až po servis i revize. Spolehněte se na prověřené EZS.
Přístupové systémy
Vybereme a nainstalujeme přístupové systémy, které lze propojit s docházkovými a mzdovými systémy. Systémy mohou pracovat na bázi čipu, přístupové karty, kódu, otisku prstu nebo skenu oční duhovky.
Systém pro evidenci návštěv
Využijte praktický systém usnadňující evidenci příchozích a odchozích návštěv. Přehledné záznamy vám umožní vyhledávat, archivovat i přeposílat potřebné informace mezi jednotlivými odděleními.
Korporátní bezpečnost
Svěřte do našich rukou otázku interní i externí korporátní bezpečnosti. Postaráme se o segment bezpečnostního managementu, kybernetické bezpečnosti, řízení rizik, bezpečnostního vzdělávání i travel security.
Administrativní facility management
Provoz vaší administrativní budovy bude díky naší profesionální správě smluv a dokumentace bezproblémový. Vyškolení zaměstnanci provedou kontrolní činnosti a optimalizují provozní úkony. Zajistíme školení PO, BOZP a pověřence GDPR, postaráme se o správu odpadů.
Technický facility management
Vezmeme si na starost činnosti zahrnující kontrolu, servis a revize technologií i přidruženého strojového vybavení. Vyškolení technici se postarají o komplexní technické zajištění administrativní budovy.
Úklidové služby
Využijte pravidelné nebo jednorázové úklidy, které zajistí dobrý dojem ve všech prostorách budovy. Naši zkušení pracovníci jsou vybaveni úklidovými stroji i prostředky a pracují podle dohodnutých manuálů.
Péče o zeleň a okolí budov
Nejen budova, ale i její okolí si zaslouží péči. Nechte na nás sekání trávníku, péči o stromy, úklid sněhu, odklízení listí i nakládání s odpadem. Využijeme vlastní techniku i veškeré potřebné vybavení.
Další služby
Zajistíme činnosti vztahující se k agendě BOZP, PO a poskytnutí pověřence GDPR. Postaráme se o potřebná školení a vyřízení dokumentů v souladu s platnými legislativními ustanoveními.
Hledáte jinou službu? Máte nějaký dotaz? Kontaktujte nás:
Poslat dotaz info@topsecurity.cz +420 725 677 066 Oderská 333/5, Praha 9Reference v oblasti bezpečnostních řešení pro administrativní budovy
Našich služeb využívá více než 200 klientů po celé ČR a zůstávají s námi i více jak 10 let. Záleží nám na jejich spokojenosti a je jedno, zda jde o objekt s několika kancelářemi nebo o rozsáhlý administrativní objekt. Naše služby jsou vždy 100% a vycházejí vstříc každému klientovi.
Panorama Business Center - skvěle fungující personál
Ostrahu a obsluhu recepce pražské administrativní budovy provádíme už od roku 2004. Jak vidí naše zaměstnance ti, se kterými se setkávají každý den?
Administrativní budova ARBES Building Praha
V rámci zakázky pro klienta Bohim s.r.o. zajišťujeme ostrahu a obsluhu recepce administrativní budovy situované do lukrativní oblasti v centru Prahy.
EDISON, DELTA HAUS, Vodičkova
Ostrahu hned tří budov v Praze pro klienta poskytujeme od poloviny roku 2018.
Přijďte se osobně podívat na naše reference z oblasti zabezpečení administrativních budov.
Vezmeme vás do některé z námi střežených administrativních budov a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články z divize bezpečnostních řešení pro administrativní budovy
Seznamte se s novinkami z oblasti bezpečnostních řešení pro administrativní budovy, které vám přinášíme. Sledujeme akturální trendy i moderní technologie a seznamujeme vás s novinkami z TOP Security.
Při zabezpečení kancelářských budov se vždy vyplatí využít strážné, kteří vědí kdy, kde a jak zasáhnout.
Václav Pasák
27. 05. 2024
Proč je vhodné sdružovat kamerové systémy do kompatibilních celků s dalšími bezpečnostními systémy a jaké jsou nejnovější trendy?
Ivan Vladyka
07. 06. 2023
Méně nákladů, ale stejná kvalita? Poradíme vám, jak ušetřit na bezpečnostních službách a nesnížit jejich standard.
Pavel Mikšátko
09. 01. 2023
Časté dotazy a konkrétní informace k bezpečnostním řešením pro administrativní budovy
Služby ostrahy administrativních budov
Poskytujeme fyzickou ostrahu pro administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Spolehlivou fyzickou ostrahu zajištují prověření a odborně vyškolení strážní s mnohaletou praxí. Pracovníci mohou být na přání klienta v pracovní uniformě, reprezentativním obleku nebo v nenápadném civilu. Stejně tak se může jednat o ozbrojenou ostrahu nebo ostrahu se cvičeným psem.
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Využíváte kmenové či agenturními pracovníky?
Strážné, ozbrojenou ostrahu i ostrahu se psem nenajímáme u externích agentur, ale sami zaměstnáváme. A proto vám můžeme garantovat abnormální profesionalitu a kvalitu odvedené práce za všech okolností. Naši strážní dohlédnou na administrativní a obchodní centra, hotely, bytové a rezidenční komplexy, výrobní podniky, logistické areály, sklady, státní instituce, zdravotnická zařízení a další objekty. Přizpůsobíme se vašim potřebám. Ozvěte se nám i v případě, že budete potřebovat speciální strážní nebo jiné služby. Navrhneme Vám vhodnou strategii.
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Kolikrát týdně pracovníky na objektu kontrolujete?
Pracovníci jsou kontrolováni na objektu minimálně 2x týdně. Kontroly se míchají ve dne a v noci. Na některých objektech jsou pod dohledem takřka denně - tam kde má objektový manažer tzv. základnu, jedná se o větší objekty s větším počtem bezpečnostních pracovníků.
Jak často své pracovníky doškolujete?
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech. Menší školení na provozní systémy probíhají i v měsíčních intervalech.
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události na objektu do 30 minut.
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Dohled nad objektem mohou naši strážní provádět v předem určenou dobu, formou nepravidelných pochůzek a kontrol nebo nepřetržitě ve směnách 24h denně.
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.