Jaké jsou výhody využití multi-servisu?

Máte na starosti zajištění bezpečnosti vaší společnosti, staráte se o provozní činnosti nebo přemýšlíte nad tím, jak zoptimalizovat některé procesy a víte, že sami na to ve firmě nestačíte? Pak se nebojte obrátit na toho, kdo to umí, a nejlépe všechno najednou.

Pro koho je multi-servis vhodný?

Mezi naše nejčastější zákazníky, kteří využívají více než jednu z našich služeb (tzv. multi-servis), patří především:

Jaké služby se kombinují v jedné zakázce?

V TOP security stále rozšiřujeme a zdokonalujeme portfolio služeb. Pro klienty zajišťujeme jak jednotlivé služby, tak využití více služeb v rámci jedné zakázky. Zakládáme si na vysoké odbornosti všech pracovníků ve všech oborech a na vysoké kvalitě služeb. 

Naši klienti nejčastěji využívají kombinace těchto služeb:

Proč je výhodné najmout všechny služby u jednoho poskytovatele

Pokud přemýšlíte nad tím, proč je lepší využít služeb jedné bezpečnostní agentury místo toho, abyste na každou činnost našli jinou firmu, máme pro vás hned několik důvodů:

  • Využitím pouze jedné společnosti, která dokáže obstarat všechny činnosti, netříštíte rozpočet mezi více firem. Naopak, tím, že oslovíte pouze jednu společnost, která zajistí vše, můžete výrazně ušetřit.
  • Nemusíte jednat s několika různými zástupci firem, ale pouze s jedním manažerem zakázky. Tím si výrazně ušetříte čas.
  • Máte zajištěnu vysokou kvalitu odvedené práce ve všech sjednaných službách.
  • Máte jistotu, že větší bezpečnostní agentura s více nabízenými službami si pečlivě vybírá své zaměstnance, které si i sama školí.
  • Podle potřeb si můžete sjednané služby měnit, přibrat nové nebo ty stávající doladit tak, aby vám stoprocentně vyhovovaly.
  • Zejména v případě, pokud jste menší firma, je pravděpodobné, že na obsazení všech míst (recepční, uklízečka, pracovník technického facility managementu apod.) nebudete mít dostatek vlastního kvalifikovaného personálu, a to obzvláště, pokud jde o zkrácené úvazky nebo naopak 24h hodinové služby, kde se musí střídat více pracovníků. S tím vším bezpečnostní agentura počítá a je schopna tyto věci vyřešit.
  • Díky tomu, že manažer zakázky hlídá všechny sjednané činnosti, je schopen vám o všem podávat aktuální informace a navrhovat další účinná řešení.
  • Manažer zakázky si sám pružně zakázku řídí a vy se můžete starat o svůj vlastní business.
2

Článek pro vás připravil:

Václav Pasák

Provozní ředitel / Prokurista

pasak@topsecurity.cz
+420 724 895 855

Pan Pasák působí ve společnosti TOP security od 1. 12. 2013 v oblasti vyššího managementu, nyní ve funkci Provozní ředitel / Prokurista.
více informací >

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.

Informace o zpracování osobních údajů

stáhnout PDF

Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.

S námi pomáháte

Je pro nás důležité, aby z našeho úspěchu měli radost a užitek i ti, kteří to
v životě nemají snadné. Proto naše bezpečnostní agentura pomáhá
a podporuje například pediatrické oddělení Fakultní nemocnice v Motole.

Více informací

Kariéra v bezpečnostní agentuře

Naši zaměstnanci patří k nejlépe vyškoleným v ČR. Nabízíme řadu firemních benefitů.
Zajímavé firemní akce, zázemí stabilní bezpečnostní agentury, která funguje již více než 20 let.
Našich zaměstnanců si vážíme.

Zobrazit volné pozice