Administrativní facility management
Postaráme se o správu smluv, organizaci kontrolních činností, správu dokumentace, školení PO a BOZP, kontrolu a optimalizaci provozních činností, starost o odpady atd.
- 20 let zkušeností v oboru
- pečlivě vybraní, prověření a vyškolení pracovníci
- spolehlivost a důvěryhodnost
- pravidelné reporty a podněty pro inovace
- poskytujeme školení a poradenství
- jsme vám neustále k dispozici 24/7
Reference v oblasti administrativní facility management
Spokojenost našich klientů je pro nás důležitá. Spolupracujeme s více než 200 klienty po celé ČR a těší nás, že s námi zůstávají 10 let i více. Naše bezpečnostní agentura poskytuje administrativní facility management pro široké spektrum zákazníků a vždy odvádíme práci na jedničku.
TOP security vám obstará i administrativní činnosti
Pro naše pracovníky není problém ani zajištění služeb facility managementu. Zajišťujeme jak správu financí, tak administrativní činnosti a mnoho dalšího.
Administrativní facility management a recepční služby pro KÜHNE+NAGEL
Zajištění chodu recepce a s ním spojeného administrativního facility managementu pro logistický areál je úkolem pro zaměstnance naší sesterské společnosti NOKIKA.
Poskytnutí administrativního FM pro DENSO MANUFACTURING CZECH S.R.O.
Pracovníci NOKIKA se ve velkém průmyslovém podniku starají nejen o zajištění ostrahy, ale zajišťují také administrativní facility management. Chod recepce je v dobrých rukách vyškolených zaměstnanců.
Přijďte se podívat na naše reference osobně.
Vezmeme vás do některého z námi střežených objektů a předvedeme vám, jak naše bezpečnostní agentura funguje v reálném provozu.
objednávky prohlídek referencí naživo také na tel. čísle +420 724 904 909
Novinky, zajímavosti a články
Kombinace administrativního facility managementu, ostrahy, úklidů a péče o zeleň vám ušetří mnoho starostí a sníží náklady.
Václav Pasák
12. 04. 2022
V případě, že potřebujete obsadit pozice v administrativě či obsluhu recepce, obraťte se na odborníky, kteří mohou nabídnout i další služby.
Lucie Červinková
25. 03. 2020
Posledních několik let je bezpečnost stále diskutovanějším tématem. S ohledem na dění v České republice a ve světě je možné zaznamenat několik proudů, kterými se vývoj ..
Pavel Mikšátko
06. 02. 2020
Časté dotazy a konkrétní informace k administrativní facility management
Jaké služby administrativního facility managementu nabízíte?
Působí v regionech lokální pobočky a manažeři?
Naše společnost působí po celé ČR a díky síti regionálních poboček jsme schopni poskytnout služby ve špičkové kvalitě v jakékoli částí republiky. Naše centrály najdete v Praze a v Uherském Hradišti, v dalších regionech pak provozujeme pobočky, které obstarávají regionální manažeři. Působíme zejména v těchto oblastech: Brno, Břeclav, České Budějovice, Jihlava, Kutná Hora, Liberec, Olomouc, Ostrava, Praha, Prostějov, Přerov, Příbram, Teplice, Uherské Hradiště, Zlín, a další..
Jsou Vaši zaměstnanci prověřeni?
Jsme si vědomi toho, že vedle bezpečnosti se potřebujete také skvěle prezentovat. Proto nezaměstnáváme cizince, ale pouze Čechy, případně Slováky. Provádíme pečlivý výběr, pravidelná školení a prověrky. Zajišťujeme vaši bezpečnost a zároveň spolu s vámi vytváříme skvělý první dojem.
Jste pojištěni?
Pro případ mimořádné události je společnost TOP security s. r. o. pojištěna u České Pojišťovny s výší plnění dle požadavku klientů, standardně 200.000.000,00 Kč.
Máte certifikaci ISO?
Jsme držiteli těchto certifikátů:
- ISO 9001 (Systém managementu kvality organizace)
- ISO 27001 (Systém managementu ochrany informací)
- ISO 14001 (Systém environmentálního managementu v oboru)
- Více než 20 let zkušeností
- Poskytujeme náhradní plnění
- Působíme po celé ČR
- Vysoká profesionalita a odbornost personálu
- Inteligentní propojení fyzické ostrahy a bezpečnostních technologií
- Nově vzniklé požadavky zrealizujeme i do 24 hodin
- Vlastní technické vývojové středisko
- Spolupracujeme se špičkovými světovými dodavateli
- Poradenství v oblasti bezpečnostních situací a technologií
- Vysoké standardy strážných
- Analýza bezpečnostních rizik a prevence
- Jsme držiteli certifikátů ISO
- Pojištění min. 200.000.000,00 Kč
Ke kontrole dochází vždy minimálně 2x týdně,čmž je zajištěna maximální kvalita služeb.
Pracovníci jsou doškolováni v pravidelných ¼ letních cyklech.
Manažer zakázky nebo jeho zástup jsou dostupní 24 hodin denně s dojezdem do 2 hodin, to je však maximální čas, reálně jsou při mimořádné události dostupní do 30 minut.
V České republice má každá společnost ze zákona povinnost zaměstnat na každých 25 zaměstnanců jednu osobu zdravotně postiženou. Pokud tak neučiní, je povinna odvést do státního rozpočtu každoročně 2,5 násobek průměrné mzdy v ČR za každou osobu zdravotně postiženou, kterou dle výše uvedené povinnosti nezaměstná. Alternativním splněním této povinnosti je odběr zboží či služeb, na kterých se podílí osoby zdravotně postižené, tzv. náhradní plnění. Takto odebrané zboží či služby musí co do objemu odpovídat sedminásobku průměrné mzdy v ČR. Společnost TOP security poskytuje náhradní plnění prostřednictvím své sesterské společnosti NOKIKA s.r.o.
Napište nám
Máte zájem o naše služby? Potřebujete poradit v oblasti bezpečnosti? Zeptejte se nás. Navrhneme Vám vhodné řešení.
Odpovíme do 24 hodin.
Stáhněte si naši firemní prezentaci a nabídku služeb ve formátu PDF.